header-logo2.png

Поддръжка на апартаменти

Времето е най-скъпото нещо, което пилеем.” - Диоген Лаерций

Една от често използваните ни услуги е комплексното обслужване по поддръжка и управление на апартаменти. Ако имате имот или няколко такива и не желаете да губите време и да си създавате главоболие с отговорностите около събиране на наем, плащане на сметки, ремонтиране и поправка при аварии, то ние сме насреща!

В забързаното ежедневие е трудно да намериш време за всичко – хората, които развиват свой бизнес, например, често искат да се фокусират върху това и отделяне на време за рутинни задачи като поддръжка на апартамент, им се струва ненужна.

Тази услуга е често използвана от собственици на имоти, намиращи се далеч от тяхното местоживеене. Ние се ангажираме да инспектираме апартамента и да проверяваме за неизправности, както и да следим за надлежното плащане на разходи и наем.

След анализ на нуждите Ви, ще предложим персонализирана услуга, за да сте спокойни за своя имот.

За да имате доволни наематели, които да подновяват договорите си и да не се налага да търсите нови такива, Вие също трябва да обръщате необходимото внимание на нуждите им, за да може и двете страни да са доволни. И все пак, когато дойде моментът, в който старите наематели си тръгват, ние се ангажираме с това да Ви намерим нови такива!

Като специалисти в бранша на недвижимите имоти, Ви предлагаме да се доверите за тези ангажименти на нас и да не се безпокоите, че трябва да добавите още една задача към Вашия списък.

Услугите, свързани с поддръжка на имот:

  • Събиране на наеми;

  • Съдействие при определяне на размер на месечния наем;

  • Рекламиране на имота – когато дойде моментът за нови наематели, ние рекламираме Вашия имот, за да намерим най-подходящите за Вас;

  • Провеждаме огледите вместо Вас;

  • Съдействаме с документацията - изготвяме договори за наем и контролираме регулярното плащане на всички такси;

  • Контрол над наемателите и следене за неизправности;

  • На линия сме на наемателите и помагаме при повреди и аварии – работим с надеждни майстори с дългогодишен опит.

Свържете се с нас, за да спестите ценно време!

  • Следвайте ни

Екип

Самуил Спасов

Самуил Спасов

Съсобственик

♦ работи в сферата на недвижимите имоти през последните 7 години

♦ юридическо образование, което съдейства за компетентност & ценен опит при сделки и разрешаване на каузи

♦ владее английски език на бизнес ниво, практикуван на международни състезания по право

♦ професионализъм, съчетан с перфекционизъм

Иван Генев

Иван Генев

Съсобственик / Управител

♦ 7-годишен опит в сферата на невижимите имоти

♦ икономическо образование-бакалавър макроикономика

♦ високо ниво на английски език

♦ високо ниво на комуникавитни умения и медиаторство

♦ над 6-годишен опит в търговската индустрия

♦ в търговията с различни стоки и услуги от 2004 г

Даниел Тодоров

Даниел Тодоров

Съсобственик

♦ бакалавър специалност Business Administration & Direct Sales в City University of Seattle, USA

♦ участник в пазара на недвижими имоти като ПРОДАВАЧ и КУПУВАЧ от 2008г

♦ посредник на недвижими имоти от 2015г.

♦ академично ниво на владеене на английски език, етичен и морален подход при работа с клиенти

Милко Романски

Милко Романски

Брокер

♦ завършено образование като брокер на недвижими имоти

♦ 6 години опит в сферата на строителството, което помага за избора на качествен дом

♦ владее английски език на добро ниво

♦ подреден начин на работа

♦ коректност и откритост

Габриела Димитрова

Габриела Димитрова

Брокер

Атанас Нанков

Атанас Нанков

Брокер

♦ 4 годишен опит с маркетинг и мениджмънт в сферата на недвижимите имоти в Канада

♦ Дългогодишен опит в комуникацията с чуждестранни клиенти на професионално ниво

♦ Владеене английски език на професионално ниво - писмено и разговорно

♦ IT и Web design образование - Онтарио, Канада

♦ Коректност и отдаденост

Весела Попова

Весела Попова

Брокер

Невена Прайс

Невена Прайс

Брокер

Кристина Генева

Кристина Генева

Офис Мениджър

♦ 2 годишен опит като офис администратор в сферата на недвижимите имоти

♦ 5 годишен опит като офис мениджър в сферата на недвижимите имоти

♦ Занимание с иновативни дейности, координация и организация 

♦ Високо ниво на комуникативни умения

♦ Изготвяне на документация

♦ Online marketing образование

Тереза Кисова

Тереза Кисова

Офис Администратор

♦ 2 годишен опит като офис администратор.

♦ Завършена бакалавърска степен - Tourism Management,United Kingdom.

♦ Дългогодишен опит в комуникацията с клиенти.

♦ Владеене английски език на професионално ниво.

♦ Обработване на данни в специфични вътрешни системи, с усет към детайла и способност за спазване на срокове. 

Жозеф Георгиев

Жозеф Георгиев

Брокер

♦ 5 годишен опит в сферата на недвижимите имоти в централната част на пазара в Лондон.

♦ Дългогодишен опит в комуникацията с чуждестранни корпоративни клиенти на професионално ниво

♦ Владеене английски език на професионално ниво - писмено и разговорно

♦ Професионален подход и коректност